نام: 
سيد محمدرضا
نام خانوادگی: 
موسوي نسب
آدرس ایمیل: 
شماره تماس: 
02532113519
زندگینامه: 

در سال 1346 در شهر كرمان در خانواده¬اي مذهبي و روحاني متولد شدم. دوران دبستان ؛ راهنمايي و دبيرستان در كرمان سپري شد. در سال 1364وارد حوزه علميه كرمان شدم و بعد از دو سال تحصيل در كرمان براي ادامه تحصيل به قم آمده و در مدرسه كرماني¬ها منطق؛ حاشيه و معالم را نزد استاد پرنده غيبي؛ مغني و بخشي از لمعه را نزد استاد لطفي كاشاني؛ معاني مختصر را نزد استاد موسوي گركاني و بيان و بديع را نزد استاد عرفان گذراندم. در درس لمعه اساتيد حجج اسلام: وجداني, احدي ؛ محامي ؛ خسرو شاهي؛ مسعودي و مسعودي خميني شركت كردم. اصول فقه را در محضر اساتيد حجج اسلام حسيني بوشهري و موسوي تهراني؛ مكاسب در محضر اساتيد بزرگوار بيگدلي؛ محمدي خراساني؛ احدي؛ پاياني گذراندم. در درس خارج اصول آيت الله سبحاني و فقه آيت آلله مكارم شيرازي؛ آيت الله جوادي و آيت الله بهجت شركت كردم و مدت 2 سال نيز در در تفسير آيت الله جوادي حضور داشته¬ام. 
در سال 1371 در دوره عمومي موسسه پذيرفته شدم و بعد از آن در رشته علوم تربيتي مقطع كارشناسي ارشد شركت و در سال 1380 از پايان نامه خود با عنوان بررسي نگرش و انگيزش دانشجويان دانشگاه تهران نسبت به درس معارف اسلامي با راهنمايي استاد حجه الاسلام دكتر شاملي و استاد مشاور دكتر نادري دفاع كردم .
بعد از آن ضمن همكاري با گروه علوم تربيتي در خدمت جمعي از اساتيد موسسه در دبيرخانه شوراي تهذيب و اخلاق بوده و در تدوين بسياري از آثار اين واحد همكاري داشتم.
در سال 1384 در دوره دكتري رشته روانشناسي پرورشي شركت نمودم و پس از پايان دوره آموزشي موضوع پايان نامه خود را با عنوان تحول فهم دعا در كودكان و نوجوانان ايراني در سال 1390 دفاع شد. از بهمن سال 1390 به عنوان هيأت علمي همكاري خود را در موسسه امام خميني  آغاز نمودم در ادامه به خلاصه¬اي از فعاليتهاي علمي خود اشاره مي¬كنم. 

رزومه